02 January 2008

tribute for my dear little sunshines at home




















petang tadi saya call rumah, rasa rindu nak dengar suara adik2 manja saya si Dos yang bongsu dan Si Zati yang 2nd last. Umur yang jauh berbeza dengan saya, lebih kurang 12 tahun dengan Zati dan 15 tahun dengan Dos. Terlalu lama tidak berada di rumah membuatkan saya lebih menghargai keluarga. Rumah saya memang meriah dengan gelak tawa budak2 kecil, adik saya yang kecil tu 2 orang dan 2 orang lagi budak yang diasuh oleh mak. Disebabkan yang diasuh oleh mak tu adik beradik, si abang sebaya dengan Dos dan si adik tu dibela dari dia umur 2 bulan hinggalah sekarang nak masuk 2 tahun (dah rasa macam adik2 sendiri jugak.. nak belikan apa2 mesti kena beli untuk dorg sekali.. T_T hehe. ), petang2 ajer mesti kena tengok cerita kartun. No compromi on that! Sampaikan saya pun masuk geng sekali.. layan ajer kartun2 yang dorang tengok tu.. so, saja lah buatkan entry ni untuk mereka.. Dos, Zati, Danish and Bulat.. ^_^

No comments: