04 December 2007

make me remember if i forget

dari petang tadi saya khusyuk mencantikkan layout blog saya ni. tanpa sedar, terlalai pula. alhamdulillah, dalam usaha nak letakkan fav link tuh, saya terjumpa blog seorang ustaz (saifulislam). indah bahasanya, mengingatkan kembali pada apa yang saya telah terlupa. sungguh, laman blogspot dan yang sewaktu dengannya ini memang merbahaya.. senang saja syaitan datang meniup api nafsu di dalam dada..nauzubillah.. takut jugak bila difikir2kan.
tujuan asal saya menulis blog ni adalah untuk jadi laman saya bermuhasabah, berkongsi ilmu (beserta sedikit personal stuff agar dijadikan tauladan), menajamkan minda dan mengingatkan diri sendiri (dan pembaca.. kalau anda sudi) kepada agama Islam yang syumul. saya cuba buat berdasarkan cara dan pemahaman saya yang diharapkan agar ada orang selesa dan serasi dengannya.
oleh itu,kalau saya terlupa, ingatkanlah yer.. sama2 kita memperingati.
berdosalah saya dan sia2 lah masa, kata2 dan tenaga saya andai niat baik yang menjadi landasan utama penulisan blog ini akhirnya tidak kesampaian.
semoga Allah memberkati. insyaAllah.

ps: ada komen tak new layout nih? harap2 tulisannya senang dibaca..

1 comment:

fattnieniey said...

cun gile blog kak baiz.sejuk nye teramat sngt mata memandang.hehe.keep it up!