05 May 2009

untuk adik-adik =)



Baru saja 1 hari saya balik dari bumi Moscow, sudah mula rasa rindu pada adik2 di Nizhny Novgorod. Entah bilalah agaknya kita akan berjumpa lagi... T_T. Merekalah yang menjadi inspirasi saya berkarya (dengan wallpaper pulak kali ini. hehe ^_^) tengah malam ini. Harap sangat dapat cepat2 berjumpa walaupun hanya di alam maya! {a,a,a,w,f}






Cepat2 hantar gambar kat saya yea. nanti boleh saya buat video. (dah ada gambaran dalam kepala dah nih.. tangan saya dah gatal nak mula bekerja nie. hehe. )


ps: walaupun pada asalnya idea saya ini datang dari mereka, tapi saya nak tujukan wallpaper nih untuk adik2 saya di NN, M2, Kuzmin, Kahov, YZ, Pushkin, MAI, dan juga Volgo. Sesapa nak wallpaper nih versi asal (non-compressed form), nanti buzz saya kat YM k? iA saya sendkan file nanti.


saja nak selitkan yang saya pernah buat dulu:




Sayang anda perlu dizahirkan.
Kerana kita manusia ini tidak mampu membaca fikiran orang lain.


6 comments:

Anonymous said...

comelnya!!! jzkk kak baiz,,, sy pun adik juga kan? ;))

Syuqaira~

Fatimah Othman said...

jzkk kak baiz!
wallpaper comey dgn kate2 yg sgt sweet.
rindu fillah....=)

Anonymous said...

Salam...

huhu~~
owh, rupanya ni keje kak baiz tgh mlm semalam eh.. coz i was wondering, apa laa yg kak baiz tgh buat ni? :) jazakillah ukhti, ukhwah fillah abadan abada...~~

aizadiha said...

salam akak! jzkk! sgt cute! pandainye k.baiz buat;).. nway, kami menunggu di sini..
sudah sgt rindu akk sorang ni ^_^

athirah said...

salam
makin mantap ah akk sekarang

baiz said...

salam =)

to syuqaira: IA nnt saya bwkan bila sy ke sana nnt yea. ^_^

to Atam, anonymous: jazakillah datang sini. hehe. tulah. kalau saya tak boleh tidor, inilah hasilnya. sekurang-kurangnya,selain luangkan masa untuk Allah, luangkan masa juga untuk menzahirkan rindu pada akhawat!! ^_^

to Diha and Aida: hehe. saya pun rindu jugak kat korang. iA panjang umur, mudah urusan, iA kita jumpa di Volgo nanti. saya pun dah x sabar2 nak ke sana.