07 May 2009

speaking through pictures



salam semua ^_^

semenjak dua menjak ni, saya terlebih rajin pula mengedit gambar dan menukarkannya ke wallpaper. Sampai ada kawan yang kata saya patut buat bisnes dengannya. Hehe. Apapun, saya harap tambahan hobi baru saya ini membawa manfaat yang lebih banyak kepada yang melihatnya berbanding saya yang membuatnya. insyaAllah.

ps: pelbagai genre wallpaper according to mood dan message yang saya cuba sampaikan.
jika ada komen yang membina- silakan!!






2 comments:

Anonymous said...

salam kak baiz!
sy cop yg kete tenggelam dlm laut pastu ade dolpin nk serang tuh!!!
fuh...
kaya dgn nilai angker yg ironi lg sinikal gituh...

yg tengkorak tuh terlalu berapi sgt lah U utk I.. skang dahlah suhu tinggi, bile tengok rse panas plak.. I x thn tau panas2 nih.. nnt time winter bru I pakai tengkorak berapi U tu ek! =P

wanie said...

salam kak baiz thank you so much for evrything n gud luck in your final exam ^_^ doakan adik2 NN juge yek~